Przepraszam ale nie mam czasu żeby dodawać rozdziały :( Może macie jakieś pomysły ?
Byłabym bardzo wdzięczna :D A więc kolejna sprawa. Widzieliście ten teledysk Disneya ?
Według mnie bomba xD
Ok, nie będę tutaj recenzować ;p
I jeszcze jedno :3 Wolicie Laurę czy Maię ?? Piszcie w komentarzach :)


VS.
Laura <3 !!
OdpowiedzUsuńNo oczywiście że ona xD
UsuńLAURA!!!!!
OdpowiedzUsuńLaura!!!
OdpowiedzUsuńLau <3
OdpowiedzUsuńMaia ale do laury nic niemam mam
OdpowiedzUsuńMaia, Laura to główno, szczerze mowic to kiedy ja widze mysle o rzygach XD Super piszesz (zarcik)
OdpowiedzUsuń